Cum cumpar ?


Comenzi telefonice:  la numerele 0264311555, 0753023533, fax 0264311555
Comenzi prin email: la adresa comenzi@farmaciaveroli.ro
Comenzi folosind cosul de cumparaturi.

Comenzile telefonice sunt confirmate pe loc iar cele sosite pe mail sau prin cosul de cumparaturi sunt confirmate pe mail sau telefonic. Confirmarea se face in 24 h de la sosire (cu exceptia comenzilor sosite in zilele de vineri, dupa orele 14, sambata, duminica  sau zilele de sarbatori legale care sunt procesate in urmatoarea zi lucratoare).

Dupa confirmare comenzii aceasta se poate ridica de la farmacie sau poate fi expediata prin curierat si ajung la destinatar in 24-48 h de la expedierea lor, in zile lucratoare.   

Plata bunurilor se poate face in numerar (cash) sau cu card la farmacie, sau ramburs in numerar (cash) la curier.

Pentru intrebari legate de produse si de comenzi va rugam sa va adresati la numerele de telefon 0264311555, 0753023533 sau pe adesa de mail : office@farmaciaveroli.ro

Costul transportului

Valoare comanda : <600 RON-------------19 RON
Valore comanda : 601-1000 RON------38 RON
Valoare comanda : 1001-1500 RON------50 RON
Valoare comanda : 1501-2500 RON------80 RON

Returnari produse si Refuz comanda

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comenciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.

Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator.

7.1. Produsele comandate se pot returna daca
7.1.1. La receptionarea coletului produsele din colet nu sunt conforme cu comanda trimisa catre furnizor
7.1.2.  Produsele sunt deteriorate.
7.2 Refuz de comanda: clientul nu mai doreste efectiv marfa comandata din diverse motive (razgandire, financiare sau alte motive), se face retur la comanda, curierul ridica coletul cu marfa intactacta si este retrimis furnizorului.

Daca marfa este cu ambalaj deteriorat sau produsele din factura sunt incomplete, beneficiarul (consumatorul) va suporta costul acestora plus costul transportului de retur la furnizor.